تشکیل دو کمیته مدیریتی جدید در کمپانی شیائومی!!!

خلاصه مقاله:این کمیته ریل گذاری اینده شیائومی را انجام می دهد

دسته‌بندی: اخرین اخبار شیائومیتوسط در 18ام بهمن, 1401 منتشر شد0,1 min read

ساختار کمیته های مدیریتی جدید چگونه است؟  

مدیر اجرایی این غول فناوری چینی در نامه خود از کمیته جدید به عنوان شروعی برای تغییرات گسترده در تاریخ شرکت و اولین رویداد مهم در آغاز سال یاد کرده است. گروه یاد شده شامل 12 عضو از مقامات و کارشناسانی از بخش های مختلف مانند بازاریابی، استراتژی های تجاری، هماهنگی، برنامه ریزی، بودجه، اجرا و عملیات روزانه خواهد بود. همچنین لی جون به همراه آقای لو ویبینگ، رئیس این کمپانی نیز در کمیته مذکور حضور خواهند داشت. ژنگ ژوژانگ رئیس بخش تلفن های هوشمند شیائومی نیز که قبلا بخش گوشی های موبایل ZTE را رهبری می کرد، با این مجموعه همکاری خواهد کرد.

کمیته منابع انسانی نیز متشکل از 7 نفر از جمله لی جون، لو ویبینگ، لیو دی بنیانگذار و نایت رئیس این شرکت و سایر روسای بخش منابع انسانی و امور عمومی است. اینطور که به نظر می رسد، یکی از دلایل تشکیل دو کمیته مدیریتی جدید در کمپانی شیائومی نقش آن ها در شکل‌دهی آینده این کمپانی است. زیرا در این کمیته ها رهبرانی از سه بخش اصلی این شرکت شامل تلفن های همراه هوشمند، اینترنت اشیا و کالاهای مصرفی و خدمات اینترنتی حضور دارند.

جالب است، بدانید که تغییرات درون سازمانی و بازسازی در شیائومی تازگی ندارد. اخیرا این شرکت بسیاری از مقامات خود را مجددا به سمت هایی منصوب کرده و سازمان های داخلی مختلفی را برای رفع نیازهای مختلف تاسیس کرده است.

این کمپانی به تازگی بیش از 35 تغییر ساختاری داخلی انجام داده است که مهمترین آن استعفای بنیانگذار یعنی لی جون از بسیاری از مشاغل وابسته به شرکت بود. او در سپتامبر 2022 از مقام خود به عنوان رئیس شرکت فناوری نرم افزار الکترونیکی شیائومی استعفا داد و همچنین از سمت مدیریت برخی از برندهای فرعی نیز کنار رفت.

تشکیل دو کمیته مدیریتی جدید در کمپانی شیائومی با رهبران بخش های مختلف

تشکیل دو کمیته مدیریتی جدید در کمپانی شیائومی چه دلیلی دارد؟

کمپانی شیائومی به سرعت در حال تغییر ساختار مدیریتی خود است. این شرکت اقدام مزبور را برای مقابله با از دست دادن جایگاه برتر خود در بازارهای  چین و هند گرفته است. همچنین کاهش فروش تلفن های همراه هوشمند این برند به همراه کاهش تقاضای جهانی آن ها بر نگرانی های این مجموعه افزوده است. برای اولین بار در یک دهه گذشته، فروش گوشی های هوشمند در چین در سال 2022 به پایین ترین حد خود رسید.

طبق گزارشات منتشر شده از IDC، تعداد گوشی های موبایل عرضه شده در بازار چین در سال گذشته حدود 286 میلیون دستگاه بوده است که این مقدار 13 درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. شیائومی در هند به عنوان دومین بازار بزرگ تلفن های همراه هوشمند جهان برای 5 سال متوالی جایگاه اول را به دست آورده است. همچنین این مجموعه برای چهارمین سال متوالی 5 جایزه تیم اجرایی آسیا را از آن خود کرد. با این وجود، درصد فروش این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2022 با کاهش 6 درصدی روبرو بود. بدین ترتیب سامسونگ توانست در هند به رهبر جدید بازار گوشی های موبایل تبدیل شود.

خروج مانو کومار جین، رئیس سابق بخش هند شیائومی به همراه راگو ردی، مدیر ارشد بازرگانی و سامیت سونال رئیس بازاریابی تغییرات عمده ای در مدیریت داخلی این شرکت در هند محسوب می شوند. راجو نیر، تحلیلگر ارشد روزنامه Tech Insight معتقد است که اگرچه خروج این افراد مستقیما بر درآمد و فروش شیائومی تاثیر نمی گذارد، اما استعفاهای متعدد قطعا عواقب نامطلوب بر شرکت خواهد گذاشت. این موضوع با عملکرد رو به افت این مجموعه در بازار هند قابل مشاهده است.

دلایل تشکیل دو کمیته مدیریتی جدید در کمپانی شیائومی

آخرین مقاله ها

پشتیبانی آیفون 12 اپل از Google Fi 5G

19ام فروردین, 1402|

در نهایت، Google Fi شبکه توسعه یافته 5G خود را از طریق آخرین به‌روزرسانی نرم افزار نسخه رسمی iOS 16.4 در گوشی‌های هوشمند آیفون اپل نیز به کار بست

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه