لوازم خانگی لاکچری شیائومی

خلاصه مقاله:دراین مقاله سعی کردیم که خاص ترین محصولات هوشمند که به اصطلاح لوازم خانگی لاکچری شیائومی معروف هستند معرفی کنیم و به مرور زمان تکمیل تر خواهد شد

دسته‌بندی: معرفی محصول جدید شیائومیتوسط در 19ام فروردین, 1401 منتشر شد0,3 min read

بهترین لوازم خانگی لاکچری شیائومی در دنیایی مدرن!

توسعه تکنولوژی و هوشمند شدن وسایل مصرفی سبب شده که لوازم مختلفی در سطح یک موج بزرگ به بازار جهانی معرفی شوند. لوازم خانگی هوشمند شیائومی را باید یکی از این وسایل مصرفی هوشمند بر پایه تکنولوژی های نوین دانست که پر فروش ترین های بازار گجت های خانه هوشمند محسوب می شوند.

شیائومی یک کمپانی به روز و قدرتمند است که توانسته با کاهش حاشیه سود و افزایش میزان فروش خود، در سطح جهانی مطرح شود. این کمپانی لوازم خانگی لکچری و لوکس مختلفی را با کیفیت بالا ارائه می دهد که تنها یکی از این موارد شگفت آور جارو برقی رباتیک شیائومی است.

آیا قصد دارید از وسایل خانه ای استفاده کنید که به شکلی خاص کارهای شما را سر و سامان می دهند؟ در این بخش ما با معرفی برخی از لوازم خانگی هوشمند برند شیائومی، به شما برای هوشمند شدن خانه‌تان کمک خواهیم کرد.

لوازم خانه هوشمند

1-جارو برقی رباتیک هوشمند شیائومی

جارو رباتیک شیائومی ، یک ربات با ظاهری کاملا مینیمالیستی است که ظرافت در طراحی را باید از ویژگی های ظاهری آن معرفی کرد. وجود سیستم جهت یابی و باتری بهبود یافته و پشتیبانی از اپلیکشین MI Home از جمله ویژگی های بارز این جارو رباتیک است. با استفاده از سیستم اپلیکیشن این محصول می توانید روند شروع و اتمام کار تمیز کردن خانه و حتی شارژ مجدد این ربات را برنامه ریزی کنید. به شکل ساده ای تصویر کنید که وقتی در منزل نیستید، یک ربات اقدام به تمیز کاری خانه می کند و پس از تمیزکاری خود را نیز شارژ خواهد کرد. شگفت انگیز نیست؟!

سنسورهای راهنمای لیزری با نام LDS که در زیر ساختار دایره ای شکل روی جارو رباتیک تعبیه شده از جمله مشخصه های جهت یابی این محصول است. جالب است بدانید که در این جارو برقی هوشمند خبری از لوازم جانبی مانند فیلتر یا برس های اضافی نیست. تنها وسیله موجود یک برس تمیزکاری به همراه یک شارژر است.

دیگر ویژگی های کلیدی جارو برقی رباتی هوشمند شیائومی شامل موارد زیر می شود:

  • مجهز به انواع سنسور مختلف جهت یابی
  • امکان تهیه نقشه از فضای داخلی خانه با دید 360 درجه
  • مجهز به باتری لیتیومی
  • حرکت تا فاصله 10 میلی متری دیوار
  • پوشش دهی ناحیه 250 متری پس از یک بار شارژ
  • قابلیت تی کشیدن
  • امکان کنترل با اپلیکیشن
خرید جارو رباتیک شیائومی

2-یخچال هوشمند شیائومی

یخچال وسیله ای است که به طور مداوم در حال کار کردن است؛ پس نیاز به میزان مصرف انرژی قابل توجهی دارد. یخچال هوشمندی که شیائومی طراحی کرده، وسلیه ای است که با پیشروی نسبت به تمامی استانداردهای جهانی، توانسته سطح انرژی پایین A++ را محقق کند.

بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده، به نمایشگر 10 اینچی مجهز بوده و ظرفیت نگهداری 462 لیتری دارد. در اختیار داشتن چهار درب مجزا، امکان تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی در آشپزخانه و همچنین مجهز بودن به سیستم بلوتوثی برای پاسخ دادن به تماس تلفنی را باید از دیگر مشخصه های این یخچال هوشمند با نام Viomi VioBrain معرفی کرد.

از ویژگی های کلیدی یخچال هوشمند شیائومی می توانیم به وزن 97 کیلوگرمی آن، مجهز بودن به سیستم اتوماتیک خنک کننده و فیلتر هوای ضد باکتری نیز اشاره کنیم.

3-پلوپز هوشمند شیائومی

ترکیب یک تکنولوژی هوشمند با یک وسیله ضروری در آشپزخانه توسط کمپانی شیائومی، گجت خوش ساختی را آفریده که بر مبنای تکنولوژی گرمایی و الکترومغناطیسی کار می کند. این زودپز در واقع از یک فناوری حرارتی مدرن بهره می جوید که می تواند پخت یکنواخت برنج را رقم بزند.

در ساختار پلوپز هوشمند شیائومی از ترکیب چند لایه چدنی با کنترل هوشمند حرارتی در قالب پایداری و نفوذ پذیری حرارت استفاده شده است. جالب است بدانید که شما با استفاده از اپلیکیشن Mi Home نیز می توانید سیستم پخت آرام و از راه دور غذا را در هر زمان و مکانی مورد رصد و تنظیم قرار دهید.(صبحانه ساز شیائومی هم بررسی کنید)

از ویژگی های کلیدی این زود پز باید به ظرفیت 3 لیتری، بدنه پلاستیکی و جنس ترکیبی در بدنه داخلی، توان 1100 وات، اتصال بی سیم، سیستم چرخه گرمایشی القایی و کنترل جریان پخت نیز اشاره کرد.

پلو-پز-شیائومی

4-کتری برقی هوشمند شیائومی

توجه به زمان و از دست ندادن آن در جهان پر سرعت امروز بسیار اهمیت دارد. یعنی منتظر ماندن برای به جوش آمدن آب هم در جهان امروز می تواند خسته کننده باشد. کتری برقی هوشمند شیائومی این مسئله را با تخصیص دادن کوتاه ترین زمان برای جوشاندن آب حل کرده است.

این کتری با توان حرارتی 1800 وات و با سیستم خاصی که در آن تعبیه شده می تواند آب را در کمتر از 5 دقیقه بجوشاند. همچنین شما می توانید در هر زمانی آب را مجددا گرم کنید بدون آن که طعم یا رنگ غیر معمول به خود جذب کرده باشد.

استفاده از سه لایه محافظتی در ساختار این کتری را باید یکی از مشخصه های اصلی آن دانست که در شرایط خاص اقدام به خاموش شدن اتوماتیک کتری می کند.

سایر ویژگی های کلیدی کتری هوشمند شیائومی به شرح زیر است:

  • مخزن 1.5 لیتری
  • حفظ دما به مدت 12 ساعت
  • امکان اتصال به اپلیکیشن Mi Home از طریق بلوتوث
  • مجهز به عایق حرارتی و استیل ضد لک دو لایه
  • امکان باز کردن درب کتری تا زاویه 80 درجه
  • دارای سیستم جلوگیری از شوک الکتریکی به سبب وجود حفاظ سه لایه امنیتی
کتری-شیائومی

آخرین مقاله ها

چرا دوربین ثبت وقایع خودرو بخریم؟

20ام اسفند, 1402|

در دنیای پرتلاطم رانندگی امروز، دوربین ثبت وقایع خودروها به عنوان یک شاهد بی‌طرف و قطعی برای رویدادهای رانندگی مهم تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها با ضبط مستمر تصاویر و ویدئوهایی از جریان رانندگی، به رانندگان امکان می‌دهند تا در صورت وقوع حوادث، از دلایل واقعی و مستند بهره‌مند شوند و این امر عدالت را تضمین می‌کند. علاوه بر این، داشتن یک دوربین ثبت وقایع می‌تواند به عنوان یک وسیله آموزشی برای بهبود رفتارهای رانندگی و افزایش ایمنی جاده‌ای عمومی عمل کند.

راهنمای خرید انواع پاوربانک 20000 شیائومی

19ام اسفند, 1402|

پاوربانک 20000 میلی آمپر شیائومی با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ سریع، راهکاری مطمئن برای حفظ شارژ دستگاه‌های همراه در هر لحظه است. این دستگاه با طراحی جمع و جور و توان موثر خود، امکان حمل راحت و استفاده آسان را برای کاربران فراهم می‌کند. از طریق فروشگاه‌های معتبری مانند میلندز، این محصول را با بهترین قیمت و اصالت تضمین شده، به دست آورید.

راهنمای خرید بهترین پاوربانک 10000 شیائومی بازار

19ام اسفند, 1402|

با پیشرفت فناوری و اهمیتی که به دستگاه‌های هوشمند داده می‌شود، پاوربانک‌ها به یکی از نیازمندی‌های ضروری زندگی مدرن تبدیل شده‌اند. امروزه، پاوربانک‌هایی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر و وزن سبک، محبوبیت فراوانی در بین کاربران پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها با سرعت شارژ بالا و قابلیت حمل آسان، جزء ابزارهای ضروری در هر روز محسوب می‌شوند.

نظر شما برای ما با ارزشه