سلام

بر اساس سازنده (برند)

دسته‌بندی محصولات

محدوده قیمت

ترتیب بر اساس:

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

بر اساس سازنده (برند)

فیلتر کن

تاریخچه برند میجیا

Mijia – میجیا یک برند زیر مجموعه از محصولاتِ خانه هوشمند شیائومی است که در 29 مارس 2016 راه اندازی شد و قبلاً به عنوان “خانه هوشمند شیائومی” شناخته می شد.شیائومی مارک جدید خود را در پکن عرضه کرد.
سه مأموریت برند Mijia عبارتند از: تولید محصولات رباتی و زنده ، هوشمندسازی و ساخت محصولات با کیفیت اما ارزان.

لوگو میجیا

نام Mijia از خانه هوشمند شیائومی گرفته شده است. ترکیبی از “Mi” و “Home” است. شکل کلی لوگو شبیه به شکل سپر می‌باشد تفسیر لوگو میجیا نه تنها برای ارائه حفاظت از خانه‌های هوشمند است ، بلکه امیدوار است که در آینده بتواند زندگی بهتری را برای خانواده هایی که از میجیا استفاده می‌کند به ارمغان بیاورد.

آون توستر 30 لیتری میجیا

محصولات میجیا

محصولات آن عمدتاً خانه های هوشمند ، یعنی پایانه های سخت افزاری هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا را هدف قرار می دهد.

محصولاتی شامل دستبند شیائومی ، هندزفری و هدفون ، ترازو ، پاور بانک ، بلندگوهای قابل حمل ، فن های قابل حمل ، چراغ های قابل حمل LED ، کیت های خانه هوشمند ، دستگاه های تصفیه هوا ، جارو رباتیک ، روترهای WiFi ، دستگاه های تصفیه آب ، دوربین های هوشمند ، چراغ خواب هوشمند ، فشار سنج خون ، کولر گازی و صد ها قلم کالای دیگر عرضه می کند.

تغییر نام تجاری میجیا

در بعد از ظهر ۱ ژوئن ۲۰۲۰، برند Xiaomi Smart Life اعلام تغییر نام صادر به “Mijia MIJIA” رسما نام خود را به ” Mijia Smart Life” تغییر داد، اما بعدها مدیرگروه عملیات توضیح داد که میجیا نیز متعلق به Xiaomi Smart Life است و به استفاده از آیکون “Mijia” ملزم است.

افتخارات و توسعه ها:

در 29 مارس 2016 ، پلوپز Mijia فشار IH ، اولین محصول با نام Mijia ، با قیمت 999 یوان عرضه شد و ادعا کرد که انحصار پلوپزهای درجه یک ژاپنی را در فناوری کنترل فشار از بین می برد.

در 29 مارس 2017 ، تعداد کل دستگاه های فعال برنامه Mijia از 50 میلیون دستگاه فراتر رفت ؛ متوسط ​​دستگاه آنلاین روزانه از 5 میلیون دستگاه بیشتر بود ؛ متوسط ​​درخواست تجهیزات پردازش روزانه 20.4 میلیارد بار بود.

در 31 ژانویه 2018 ، حجم فروش ربات های جارو Mijia از 1 میلیون واحد فراتر رفت.

در 11 فوریه 2018 ، شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی ، در شرکت Zhimi ، نشست سالانه خود را برگزار کرد. فروش سالانه دستگاه های تصفیه هوا Xiaomi/Mijia در سال 2017 از 3 میلیون دستگاه فراتر رفت که این افزایش قابل توجهی از 2 میلیون دستگاه فروش شده در سال 2016 است. در سال 2017 ، فروش عناصر فیلتر تصفیه هوا Mijia نیز به 1.6 میلیون دستگاه رسید.

در 29 مارس 2018 ، برنامه Mijia ، 20 میلیون خانه ، بیش از 85 میلیون دستگاه متصل و بیش از 10 میلیون دستگاه فعال روزانه را تحت پوشش قرار داده است.

در 31 مارس 2019 ، تعداد دستگاه های متصل به اینترنت اشیا Xiaomi از 171 میلیون دستگاه (بدون احتساب تلفن های همراه ، تبلت ها و لپ تاپ ها) فراتر رفت که نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است.

سخن پایانی:

این آمار و ارقام بسیار تحسین‌برانگیز است. همه موارد برای شیائومی با برند جدید MIJIA و قدرت گرفتن برند MI، به خوبی پیش می‌رود. شاید روزی بتوان با کمک دستگاه های هوشمند شیائومی ، خانه های لوکس و هوشمند فیلم های علمی تخیلی را به صورت ملموس حس کرد.(تاریخچه کمپانی شیائومی)