افشای مشخصات کامل ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro!

خلاصه مقاله:برخی گزارش ها ادعا کرده اند که ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro از اتصال LTE، محافظ گوریلا گلس، بند لاستیکی و عمر باتری تا 72 ساعت پشتیبانی می کنددر این مطلب اطلاعات افشا شده درباره ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro را خواهید خواند.

دسته‌بندی: اخرین اخبار شیائومیتوسط در 8ام مهر, 1402 منتشر شد0,2 min read

غول فناوری چینی شیائومی در تاریخ 26 سپتامبر 2023 سری 13T گوشی های هوشمند خود را به بازارهای بین‌المللی معرفی کرد. این برند موفق همچنین در رویداد مذکور ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro را نیز عرضه نمود. گزارشات منتشر شده توسط آرسن لوپین تمام مشخصات این محصول را فاش کرده است که ما در ادامه به شرح آن ها پرداخته ایم.

مشخصات شایع شده درباره ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro

طبق گزارشات منتشر شده جدید درباره ساعت هوشمند Watch 2 Pro، این محصول دارای یک صفحه نمایش دایره ای شکل AMOLED به اندازه 1.43 اینچ است. همچنین به نظر می رسد که این نمایشگر وضوح تصویری برابر با 466*466 پیکسل و قطری معادل 46 میلی‌متر داشته باشد.

تراشه قدرتمند Snapdragon W5+ Gen 1 نیز به اسمارت واچ جدید و باتری 495 میلی آمپر ساعتی آن انرژی خواهد داد. در ضمن، این دستگاه روی سیستم عامل Wear مبتنی بر MIUI Watch از پیش بارگذاری شده است. بدین ترتیب، اسمارت واچ مورد بحث می تواند قابلیت هایی همچون Play Store، Google Maps، Google Wallet و پرداخت بدون تماس از طریق NFC را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می دهند که این وسیله دیجیتال 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد.

Watch 2 Pro از ویژگی های کلیدی مانند تماس صوتی، مدیریت پیام و برنامه های روزانه، ردیابی ورزشی و آنالیز ترکیب بدن پشتیبانی می کند. اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، کنترل استرس و کنترل شاتر دوربین نیز از دیگر قابلیت های این محصول هستند. همچنین با کمک این گجت هوشمند می توانید به امکاناتی مانند مشاهده وضعیت آب و هوا، اندازه گیری فشار هوا، ضبط صدا و قطب نما نیز دسترسی پیدا کنید. مقاومت در برابر آب با بهره مندی از استاندارد 5ATM، پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث، GPS، بدنه استیل ضد زنگ و بند چرمی نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری واچ 2 پرو هستند.

مشخصات احتمالی ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro

قیمت احتمالی ساعت هوشمند Watch 2 Pro شیائومی

برخی گزارش ها ادعا کرده اند که ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro از اتصال LTE، محافظ گوریلا گلس، بند لاستیکی و عمر باتری تا 72 ساعت پشتیبانی می کند. همانطور که در اطلاعات فاش شده توسط آرسن لوپین مشخص شده است، واچ 2 پرو مدل Wi-Fi حدود 269 یورو قیمت خواهد داشت. در حالی که مدل LTE این محصول به قیمت 329 یورو به فروش خواهد رسید.

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه