اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده عرضه خواهد شد!

خلاصه مقاله:در این مطلب با مشخصات احتمالی اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده آشنا خواهید شد.

دسته‌بندی: دانستنی های شیائومیتوسط در 21ام مهر, 1402 منتشر شد0,1 min read

طبق گزارش های منتشر شده، اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. این اخبار از فروشگاه Pandaily مستفر در پکن با مردم سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شده است. این گزارش ها نشان می دهند که اتومبیل آینده غول فناوری چینی دارای پیشرانه های باتری برقی و برد بالا خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وسیله نقلیه جدید در ادامه با می لندز همراه باشید.

اطلاعات بیشتر درباره اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده  

گزارش مذکور در پی این خبر منتشر شد که کمپانی شیائومی در حال استخدام مهندسانی برای توسعه دهنده های برد خودروهای الکتریکی خود( EREV) در چین است. بر اساس این اخبار، مدل پایه اتومبیل مورد بحث از یک پلتفرم ولتاژ 400 ولتی و باتری BYD Blade استفاده می کند. در حالی که مدل پیشرفته این محصول دارای یک پلتفرم ولتاژ 800 ولتی و باتری CATL Qilin با ظرفیت پک باتری 101 کیلووات ساعت است.

از سوی دیگر، انتظار می رود که نسخه با برد گسترده با یک توسعه دهنده برد 1.5 لیتری یا 1.5 تنی و یک قوه بزرگ همراه باشد. لازم به ذکر است که افزایش دهنده برد EV یک موتور بنزینی است که موجب افزایش برد یک وسیله نقلیه الکتریکی قوه دار می شود. این موتور با حرکت دادن یک ژنراتور برقی، پیل های خودرو را شارژ می کند. بنابراین، این ایده انتخابی عاقلانه برای Xiaomi به شمار می رود، زیرا این قطعات و فناوری ها به اتومبیل برد بیشتری داده و طیف وسیع‌تری از خریداران را به خود جذب می نماید.

همچنین بسیاری بر این باور هستند که اولین اتومبیل شیائومی دارای طراحی مشابه کوپه خواهد بود و در بین نسل جوان محبوبیت بسیاری پیدا خواهد کرد. انتظار می رود که طراحی این ماشین ظاهری اسپرت به آن بخشیده باشد. برای مثال احتمالا قسمت جلوی ماشین بلندتر و قسمت عقبی آن کوتاه‌تر باشد.

نام این خودرو به تازگی در گواهینامه بلوتوث SIG رویت شده است. این امر نشان می دهد که وسیله نقلیه مذکور دارای چیپست Snapdragon 8295، بلوتوث نسخه 5.2، قابلیت های USB Media و پشتیبانی از Apple CaePlay خواهد بود.

اخبار مربوط به اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده

تاریخ عرضه اولین اتومبیل های شیائومی با باتری برقی و برد گسترده

شیائومی از زمان اعلام رسمی ورود خود به صنعت خودروسازی و رونمایی از اتومبیل برقی خود، پیشرفت چشمگیری در این حوزه داشته است. از اخبار چنین برداشت می شود که تولید انبوه اولین خودروی شیائومی در دو نسخه باتری الکتریکی و برد گسترده در سال 2024 آغاز گردد. طبق گزارش ها، این اتومبیل وارد مرحله تولید آزمایشی شده است و هر هفته حدود 50 نمونه از آن تولید می شوند.

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه