با خرید بهترین دوربین خودرو شیائومی امنیت و آرامش را به خود هدیه دهید!

خلاصه مقاله: این محصولات به صورت 24 ساعته از اتومبیل شما در برابر سارقان محافظت می کنند.در این مطلب با 3 مورد از بهترین دوربین خودرو شیائومی آشنا می شوید.

دسته‌بندی: دانستنی های شیائومیتوسط در 12ام مهر, 1402 منتشر شد0,4 min read

متاسفانه در چند سال اخیر آمار تصادفات جاده ای افزایش یافته است و این مسئله به طور قطع با افزایش تعداد وسایل نقلیه در سطح شهر ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل اهمیت انجام یک سری اقدامات مربوط به پیشگیری از حوادث رانندگی بیش از پیش احساس می شود. داشکم ها با کمک هوش مصنوعی می توانند در صورت بروز تصادف مدارک دقیقی را در اختیار راننده قرار دهند. همچنین این محصولات به صورت 24 ساعته از اتومبیل شما در برابر سارقان محافظت می کنند. در این مطلب از می لندز به معرفی چند نمونه از بهترین دوربین خودرو شیائومی خواهیم پرداخت. با خرید این گجت های کاربردی امنیت و آسودگی خاطر را به خود هدیه دهید.

معرفی 3 مورد از بهترین دوربین خودرو شیائومی

اگر قصد خرید یک دوربین داشبوردی را داشته باشید، باید اطلاعاتی را درباره بهترین داشکم های خودرو موجود در بازار به دست آورید. کمپانی Xiaomi در صنعت خودروسازی و لوازم جانبی آن فعالیت گسترده ای دارد. در این زمینه می توان به ثبت اختراع روش رانندگی خودکار شخصی سازی شده و تولید مدل های مختلف دوربین های داشبوردی توسط این شرکت اشاره کرد. در ادامه 3 مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین داشکم های این برند را مورد بررسی قرار داده ایم. با شناخت این محصولات می توانید یک انتخاب درست و هوشمندانه را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی می لندز با سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات Xiaomi قادر است که بهترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار دهد. همچنین برای خرید این تجهیزات امنیتی می توانید به وب‌سایت milands مراجعه بفرمایید.

دوربین فیلمبرداری خودرو سونتی می مدل Pro Plus (A500)

دوربین ماشین 70Mai Pro Plus A500 شیائومی می تواند تصاویری با وضوح 2592*1944 پیکسل را ضبط کند. بدین ترتیب شما می توانید در فیلم های گرفته شده توسط این دستگاه، پلاک اتومبیل های دورتر را نیز به راحتی شناسایی نمایید. همچنین این گجت هوشمند قابلیت اتصال به تلفن های همراه و سایر دیوایس های هوشمند را دارد. لذا کاربر می تواند با کمک اپلیکیشن 70Mai تصاویر در حال ضبط توسط A500 را به صورت لحظه ای دیده یا با دیگران به اشتراک بگذارد.

این مدل از دوربین ماشین شیائومی می تواند حرکات هدف از جمله حرکت خودروی دیگر و حرکت اجسام مانع را تشخیص داده و شروع به ضبط کند. گجت هوشمند مورد بحث اعلان های هشدار را در مواقع ضروری برای کاربر ارسال می نماید. دوربین ثبت وقایع Xiaomi مدل Pro Plus A500 یکی از پرطرفدارترین محصولات کمپانی Xiaomi است. این موضوع بدین معنی است که A500 به عنوان بهترین دوربین خودرو شیائومی نسبت به امکانات خود قیمت بسیار مناسبی دارد.

Pro Plus A500 بهترین دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی 70Mai Dash Cam 4K A800S

دوربین ماشین 70Mai A800S شیائومی حتی اگر خاموش باشد، به محض ضربه خوردن به اتومبیل به صورت خودکار شروع به ضبط تصاویر می کند. اما این تنها قابلیت جالب توجه این گجت هوشمند نیست! ویژگی که این محصول را به یک داشکم ایده‌آل تبدیل کرده، پوشش‌دهی خوب فضای جلو و پشت ماشین توسط آن است. زیرا A800S نه تنها یک داشکم برای جلوی خودرو است، بلکه یک داشکم برای پشت خودرو نیز همراه پک خود دارد.

از آنجایی که اکثر تصادفات رانندگی از پشت اتومبیل رخ می دهد، وجود دوربین عقب اهمیت زیادی دارد. دوربین عقب در نظر گرفته شده برای A800S توانایی ثبت فیلم با کیفیت 1080p را دارد. در حالی که گجت جلوی این دستگاه می تواند تصاویری با کیفیت 4K را ضبط کند. بدین ترتیب پلاک خودروهای اطراف ماشین نیز به راحتی در فیلم ها قابل شناسایی هستند.

امکان ثبت تصاویر باکیفیت چه در روز و چه در شب را می توان یکی دیگر از ویژگی های این محصول دانست. شما می توانید از این ویدیوها و تصاویر واضح و شفاف در هنگام بروز حوادث و تصادفات به عنوان مدرک استفاده کنید. شما می توانید ویدیوهای گرفته شده توسط این محصول را در اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه خود بازبینی کنید. همچنین در این برنامه نرم افزاری امکان مشاهده آنی تصاویر نیز وجود دارد.

70Mai Dash Cam 4K A800S در لیست بهترین دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو سونتی می A400

اگر بخواهیم از بهترین دوربین خودرو شیائومی نام ببریم، قطعا دوربین خودروی شیائومی 70mai Dash Cam A400 نیز در لیست قرار دارد. این محصول ویژگی های بسیاری دارد که از آن جمله می توان به زاویه دید گسترده 145 درجه ای اشاره کرد. در حالی که دوربین عقب همراه A400 با زاویه 130 درجه به خوبی فضای پشت اتومبیل را پوشش می دهد.

داشکم جلو و عقب به ترتیب می توانند تصاویری با کیفیت 1440 پیکسل و 1080 پیکسل را ثبت می کنند. لذا تصاویر و ویدیوهای ضبط شده توسط این دستگاه واضح و رنگ ها بسیار طبیعی به نظر می رسند. همچنین فناوری WDR مورد استفاده در این گجت هوشمند نیز باعث می شود که این داشکم تصاویر باکیفیتی را هم در روز و هم در شب ضبط کند.

A400 با بهره مندی از سنسور G می تواند از اتومبیل شما در پارکینگ نیز محافظت کند. همچنین GPS داخلی تعبیه شده در این دستگاه موقعیت ماشین را در هر لحظه به شما نشان می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این داشکم امکان اتصال آن به اپلیکیشن 70Mai توسط وای‌فای داخلی است. این اپلیکیشن امکان مشاهده تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط A400 را به صورت آنی در اختیار شما می گذارد.

A400 یک نمونه از بهترین دوربین خودرو شیائومی

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه