رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Lite با طراحی مشابه اپل واچ!!!

خلاصه مقاله:کاملا حس و حال داشتن یک Apple Watch را در شما زنده خواهد کرد

دسته‌بندی: معرفی محصول جدید شیائومیتوسط در 17ام خرداد, 1402 منتشر شد0,2 min read

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Lite که در اوایل ماه مارس 2023 گواهینامه SIRIM دریافت کرده بود، یک ماه پیش توسط IMDA تایید شد. به نظر می رسد که کمپانی شیائومی همانطور که در فروشگاه رسمی این شرکت مشهود است، از این محصول جدید خود به طور رسمی رونمایی کرده است. در این مطلب از وب‌سایت می لندز با برخی از مهمترین ویژگی های این گجت هوشمند تازه وارد آشنا خواهید شد.

مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Lite

ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت به نام Watch 3 Youth Edition نیز شناخته می شود. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش 1.83 اینچی با پنلی از نوع AMOLED است که اندازه اندکی بزرگتر از اسمارت واچ Redmi Watch 3 است. چرا که ردمی واچ 3 همراه با صفحه نمایشی 1.75 اینچی همراه با پنل AMOLED در اسفند 1401 به بازار عرضه شد.

همچنین پشتیبانی از نظارت 24 ساعته بر سطح اکسیژن خون، پایش مداوم ضربان قلب و نظارت بر الگوی خواب از جمله مهمترین ویژگی های سلامت محور این گجت پوشیدنی جدید هستند. از سوی دیگر ساعت 3 لایت از تماس های بلوتوثی، بیش از 100 حالت ورزشی و نظارت بر عملکردهای سلامت مربوط به بانوان نیز پشتیبانی می کند. در ضمن این محصول تازه وارد از لحاظ نرم افزاری به بیش از 200 واچ فیس سفارشی شده نیز مجهز است.

علاوه بر این، اسمارت واچ معرفی شده از استاندارد ضد آب 5ATM، وی‌چت و امکان پرداخت آفلاین Alipay نیز بهره می برد. همچنین باتری این محصول در صورت استفاده معمولی تا 12 روز دوام می آورد. اما در صورت استفاده زیاد، مدت زمان شارژدهی باتری به 8 روز کاهش می یابد. البته در هر دو شرایط باتری دستگاه باید شارژ کامل شده باشد.

خوشبختانه برای خرید ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Lite نسبت به اپل واچ ها باید هزینه کمتری پرداخت. با این وجود، این محصول شیائومی کاملا حس و حال داشتن یک Apple Watch را در شما زنده خواهد کرد. گجت هوشمند مذکور( نسخه جوانان) از 2 خرداد 1402 در چین قابل سفارش است و انتظار می رود که این محصول از این تاریخ به بعد به طور رسمی عرضه شود. اما جزئیات قیمت این کالا هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Lite دارای طراحی مشابه اپل واچ

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه