فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 چیست؟ کدام یک را بخریم؟

خلاصه مقاله:نقاط ضعف و قوت پاوربانک 10 هزار و 20 هزار و توضیح داده ایم

دسته‌بندی: دانستنی های شیائومیتوسط در 25ام خرداد, 1402 منتشر شد0,2 min read

فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و تولیدکنندگان گجت های جدید متنوعی را در دهه های گذشته تولید و روانه بازار کرده اند. برای مثال گوشی های موبایل با تلفن های همراه هوشمند و شارژرهای معمولی با آداپتورهای فست شارژ تایپ سی جایگزین شده اند. کابل های شارژ معمولی قادر به شارژ یک دستگاه گوشی موبایل در مدت زمان 2 تا 3 ساعت هستند، در حالی که آداپتورهای شارژ سریع می توانند باتری یک دیوایس را در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کنند. اما شما همیشه در خانه خود نیستید یا دسترسی به درگاه شارژ دائما امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی، وجود یک پاور بانک ضروری است. این وسایل به شما امکان می دهند که تلفن همراه خود را بدون هیچ منبع تغذیه ای شارژ نمایید. در هنگام خرید این محصولات سوال بسیاری از خریداران این است که فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 و سایر ظرفیت ها چیست؟ کدام یک برای آن ها مناسب‌تر است؟ در این مطلب به بررسی تعداد دفعات شارژ کردن این گجت ها و سایر تفاوت های آن ها خواهیم پرداخت.

شناخت فرق بین پاوربانک 10000 با 20000

فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 از لحاظ تعداد دفعات شارژ

یکی از بزرگترین پارامترها که درجه کلی نیروی پاور بانک را تعیین می سازد، زمان شارژ است. یک شارژر همراه 20000 میلی آمپر ساعتی مدت زمان شارژ بیشتری را نسبت به نمونه های 10000 ارائه می دهد. این امر به این دلیل است که پاوربانک های دارای ظرفیت بیشتر قادر به تولید منبع تغذیه بیشتر هستند. بدین ترتیب پاور بانک های قدرتمندتر در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ را به پایان می رسانند.

این در حالی است که شارژکننده های 10000 میلی آمپر ساعتی به دلیل داشتن منبع تغذیه کوچک‌تر شارژ را کندتر انجام می دهند. بنابراین شما باید مدت زمان زیادی برای اتمام پروسه شارژدهی منتظر بمانید. برای مثال اگر شما یک پاور بانک شیائومی 9V/2A با ظرفیت 10000 داشته باشید، می توانید یک گوشی آیفون 11 پرومکس با باتری 2227 میلی آمپر ساعت را سه بار به طور کامل شارژ کنید. مدت زمان شارژ نیز در هر دوره حدود 1 الی 2 ساعت به طول می انجامد.

اما محصول مشابه با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت همان موبایل را حدود 6 تا 7 بار بدون زحمت شارژ می کند. در حالی که در این شرایط هر بار شارژ این مدل از گوشی آیفون حدود 40 تا 80 دقیقه طول می کشد.

فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 چیست؟

مدت زمان لازم برای شارژ پاور بانک 10000 در مقابل 20000

یکی دیگر از جنبه های متمایزکننده شارژرهای همراه از یکدیگر مدت زمان لازم برای شارژ شدن از صفر تا صد آن ها است. این فاکتور نیز به عوامل گوناگونی از جمله قدرت آداپتور مورد استفاده و ظرفیت باتری بستگی دارد.

یک آداپتور دیواری 5V/2A پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی شیائومی را در مدت زمان 5 تا 6 ساعت شارژ می کند. اما اگر از آداپتورهای پرسرعت برای این منظور استفاده نمایید، این زمان به حداقل می رسد. این در حالی است که شارژ شدن شارژر همراه 20000 میلی آمپری به زمان بیشتری نیاز دارد، زیرا ظرفیت آن تقریبا دو برابر است. در صورتی که از آداپتور دیواری با همان ظرفیت بهره ببرید، برای شارژ کامل پاور بانک به حدود 10 تا 12 ساعت نیاز دارید. خوشبختانه امروزه، این قبیل محصولات با هر ظرفیتی پس از رسیدن به شارژ 100 درصد، پروسه شارژ را به طور خودکار متوقف می کنند. بنابراین نگرانی بابت ترکیدن باتری وجود ندارد.

حمل کدام شارژر همراه آسانتر است؟

به طور قطع پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی به دلیل داشتن ظرفیت کمتر نسبت به نمونه 20000 میلی آمپری راحت‌تر حمل می گردد. در واقع شارژرهای همراهی که ظرفیت باتری آن ها بیشتر است، در اندازه و ابعاد بزرگتری ساخته می شوند.

پاوربانک 10000 میلی آمپری را می توان مانند یک گوشی موبایل در جیب قرار داد و در همه جا همراه داشت. اما محصول دیگر اندکی حجیم است و برای حمل باید در کیف یا کوله پشتی نگهداری شود. اینکه کدام مورد از این گجت ها برای شما مناسب است، به نیاز خودتان بستگی دارد.

فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 از جنبه های مختلف

پاوربانک 10000 ارزان تر است یا 20000؟

فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 از لحاظ قیمت زیاد نیست. شما به راحتی می توانید با پرداخت مبلغ مقرون‌به‌صرفه ای یکی از این دو محصول را خریداری کنید. خوشبختانه قیمت انواع شارژرهای همراه برندهای مختلف از جمله برند شیائومی مناسب است و همه از عهده خرید آن ها بر می‌آیند.

به خاطر داشته باشید که برای خرید پاور بانک هرگز نباید به سراغ برندهای ارزان قیمت بروید. چرا که این نوع محصولات می توانند به تلفن های همراه شما آسیب جدید برسانند. فروشگاه اینترنتی می لندز مدل های مختلف پاوربانک شیائومی را در ظرفیت های گوناگون به فروش می رساند. خرید از این فروشگاه متضمن کیفیت بالای محصولات خریداری شده است.

پاوربانک 10000 بخریم یا 20000؟ کدام یک بهتر است؟

انتخاب اینکه کدام مدل شارژر همراه برای هر کس مناسب است، تصمیمی دشوار محسوب می شود. زیرا برای مثال پاوربانک های 10000 و 20000 میلی آمپر ساعتی هر یک در جایگاه خود انتخاب های مناسبی به شمار می روند. هر دو این مدل ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین خرید شارژر همراه با ظرفیت دلخواه به نیازها و خواسته های شما بستگی دارد.

در طول سفر یک پاور بانک 20000 میلی آمپری برای شما کافی است، در حالی که مدل 10000 میلی آمپری برای استفاده روزانه عالی به نظر می رسد. در نهایت برای داشتن یک خرید رضایت بخش در این خصوص به شما مطالعه راهنمای انتخاب بهترین پاور بانک و 8 ویژگی قابل توجه یک پاوربانک خوب را پیشنهاد می کنیم.

آگاهی از فرق بین پاوربانک 10000 با 20000 برای انتخاب آن ها

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه