پشتیبانی تبلت شیائومی Pad 5 از نسل دوم قلم هوشمند!

خلاصه مقاله:نشخه جدید و یک تبلت 6000 یوانی در هند رونمایی شد

دسته‌بندی: معرفی محصول جدید شیائومیتوسط در 8ام تیر, 1402 منتشر شد0,2 min read

تبلت شیائومی Pad 6 در اوایل هفته آخر خرداد 1402 در هند معرفی شد و در 31 خرداد برای خرید در دسترس عموم قرار گرفت. این محصول تازه وارد با داشتن سخت افزار درجه یک و قیمت مقرون‌به‌صرفه از انتظارها فراتر رفته است. Xiaomi همچنین در کنار رایانک جدید خود تعدادی لوازم جانبی جدید را نیز معرفی کرده است که از آن جمله می وان به نسل دوم قلم هوشمند شیائومی اشاره کرد. اما برای استفاده از این گجت هوشمند کوچک و کاربردی لزوما نیازی به خرید جدیدترین تبلت نیست. چرا که تبلت شیائومی Pad 5 نیز قلم هوشمند جدید معرفی شده را پشتیبانی می کند. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی می لندز درباره این مسئله اطلاعات مختصر و مفیدی بیان شده است.

تبلت شیائومی Pad 5 از جدیدترین لوازم جانبی پشتیبانی می کند!

کمپانی شیائومی به‌روزرسانی OTA را برای قلم هوشمند( نسل دوم) خود اعلام کرده است. این آپدیت جدید سازگاری کامل قلم را نه تنها با شیائومی پد 6 بلکه با Xiaomi Pad 5 نیز امکان‌پذیر می کند. احتمالا 5999 دستگاه از محصول بهبود یافته مذکور از 31 خرداد در هند عرضه شده و از طریق سایت Mi.com قابل خرید است.

نمونه قبلی از Xiaomi Pad 5 در سال 2021 در هند رونمایی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اما پد 6 به واسطه داشتن پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 در مقایسه با این محصول عملکرد بهتری دارد. چرا که در پد 5 از پردازنده Snapdragon 860 بهره برده اند.

رایانک جدید معرفی شده دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1800*2880 پیکسل است. صفحه نمایش مورد استفاده در این گجت هوشمند از وضوح تصویر 1600*2560 پیکسلی تبلت شیائومی Pad 5 پیشی می گیرد. علاوه بر این، سری ششم این محصولات از نرخ تازه سازی سریع‌تر 144 هرتز بهره می برد که بسیار بالاتر از نرخ تازه سازی 120 هرتزی نسل قبلی خود است. Xiaomi Pad 6 از نظر سرعت شارژ نیز با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی از Xiaomi Pad 5 عملکرد بهتری دارد. در حالی که گزینه دوم از قابلیت فست شارژ 33 واتی بهره می برد.

مقایسه این دو محصول با یکدیگر ممکن است که ناعادلانه به نظر برسد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که ویژگی ها و مشخصات تبلت پد 6 را با OnePlus Pad بررسی کنیم. در این مقایسه نه تنها تبلت پد 6 جایگاه خود را حفظ می کند، بلکه عملکرد بهتری نیز نسبت به OnePlus دارد.

پشتیبانی تبلت شیائومی Pad 5 از نسل دوم قلم هوشمند

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه