پیش فروش فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L در چین!

خلاصه مقاله: کتری برقی هوشمند 5 لیتری میجیا یک لوازم آشپزخانه همه کاره با نحوه استفاده آسان است.کمپانی شیائومی پیش فروش فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L را در چین آغاز کرده است. در این مطلب با ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

دسته‌بندی: معرفی محصول جدید شیائومیتوسط در 26ام مهر, 1402 منتشر شد0,3 min read

فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L که اخیرا از طریق سرمایه‌گذاری جمعی تولید شده است، اکنون برای پیش خرید در دسترس همگان قرار دارد. شما می توانید این محصول را از تاریخ 11 اکتبر 2023 سفارش داده و دوره پرداخت نهایی آن را تا 14 اکتبر تمدید کنید. قیمت اولیه این کتری برقی 299 یوان معادل 41 دلار است. اما اگر این کتری برقی شیائومی را به صورت پیش خرید سفارش دهید، می توانید آن را با پرداخت 279 یوان معادل 38 دلار بخرید.

به این وسیله قمقمه آب گرم برقی یا کتری برقی نیز می گویند و از آن برای گرم کردن و نگه داشتن آب گرم در دمای مطلوب استفاده می شود. فلاسک 5 لیتری شیائومی معمولا شامل عناصر گرمایشی، عایق و کنترل دما است. همچنین گجت مورد بحث می تواند خیلی سریع آب را گرم کرده و دمای آن را برای اهداف مختلف حفظ کند. به همین دلیل می توان گفت که کتری برقی هوشمند 5 لیتری میجیا یک لوازم آشپزخانه همه کاره با نحوه استفاده آسان است. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی می لندز شما را با ویژگی ها و کاربردهای کلیدی این محصول آشنا می کنیم.

ویژگی های قابل توجه فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L

در این قمقمه برقی به منظور راحتی و ایمنی بیشتر کاربران ویژگی ها و قابلیت های هیجان انگیزی ارائه شده است. محصول مورد بحث دارای پوشش داخلی شیشه ای با کیفیت بالا و صفحه گرمایش ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ 316 است. این نوع ساختار کیفیت و ایمنی درجه یک کتری را تضمین می کند. ناگفته نماند که برای بهبود عملکرد دستگاه، یک لوله خروجی آب شیشه ای سخت و مقاوم نیز در آن تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های منحصربه‌فرد این فلاسک، امکان افزایش زمان جوشیدن آب با یک کلیک است. این امر به حذف موثر کلر باقیمانده در آب و افزایش سلامت آب کمک می کند. این دستگاه با حداکثر توان 1600 وات، 5 لیتر آب را تنها در 18 دقیقه می جوشاند. این موضوع نشان دهنده کارایی چشمگیر این کتری برقی هوشمند شیائومی است. البته شما می توانید از دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی مدل Mi Water Purifier 1000G Plus نیز برای تصفیه آب استفاده کنید.

شرکت شیائومی این قمقمه برقی را به فناوری گردش هوای خنک کننده مجهز کرده است. این فناوری زمان انتظار برای خنک شدن آب جوش را به نصف کاهش می دهد. بدین ترتیب، فلاسک مذکور می تواند در شرایط و موقعیت های مختلف صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که این کتری سه حالت جوش آوری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این مودهای مختلف به راحتی می توانند ترجیحات و نیازهای گوناگون کاربران را برآورده سازند:

  • حالت آب جوش: برای جوشاندن و گرم نگه داشتن آب؛
  • حالت آب خالص: برای گرم کردن مستقیم؛
  • حالت آب جوش سرد شده: برای جوشاندن و خنک کردن آب.
فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L یک لوازم آشپزخانه چند کاره

سایر قابلیت های قمقمه برقی 5 لیتری شیائومی  

علاوه بر موارد مطرح شده در بخش قبل، فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L امکان کنترل دقیق دما را نیز فراهم می سازد. در واقع شما می توانید با استفاده از سیلیکون قابل کنترل برای عایق دستگاه، دماهای بین 40 تا 90 درجه سانتیگراد را تنظیم کنید. همچنین این کتری برقی 5 لیتری دارای یک عایق دو لایه با لایه داخلی شیشه ای و یک پوسته بیرونی PP است. لایه عایق توخلی به کار رفته در این محصول نیز موجب افزایش مدت زمان نگهداری دما می شود.

نقطه جوش تطبیقی با گزینه ارزیابی مجدد پس از تنظیم دوباره دستگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های این قمقمه است. این قابلیت به طور خودکار نقطه جوش محلی را پس از جوش اولیه تعیین می کند. در ضمن، دستگاه مذکور را می توان به اپلیکیشن Xiaomi Home نیز متصل کرد. شما می توانید در این اپلیکیشن دمای آب را سفارشی نموده و عملکردهای مختلف را با استفاده از گوشی موبایل خود مدیریت نمایید. این برنامه کاربردی تجربه کلی کاربر را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

شیائومی با عرضه دو لوازم آشپزخانه جدید در چین، حوزه محصولات خود را گسترش داده است. این کمپانی بخارپز برقی هوشمند Mijia را از طریق سرمایه‌گذاری جمعی معرفی کرد. همچنین هواپز هوشمند 6.5 لیتری شیائومی مدل MAF10 نیز از دیگر تولیدات جدید این کمپانی است.

فلاسک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Smart Electric Thermos 5L دارای ظرفیت بالا

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه