چگونه اکانت شیائومی بسازیم؟

خلاصه مقاله:اگر می خواهید با نحوه ساخت اکانت شیائومی آشنا شوید، با می لندز همراه باشید.

دسته‌بندی: دانستنی های شیائومیتوسط در 26ام مهر, 1402 منتشر شد0,3 min read

پس از خرید گوشی های شیائومی، اولین کار ساخت اکانت شیائومی است. کاربرها برای انجام این کار ممکن است که با چالش هایی روبرو شده و اشکالاتی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم نحوه ایجاد Mi Account را به طور کامل به شما توضیح دهیم. پس تا انتهای این مطلب از فروشگاه می لندز با ما همراه باشید.

اکانت شیائومی چیست؟

همانطور که بیان شد، اولین اقدام بعد از خرید تلفن های همراه Xiaomi، ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت این شرکت است. در واقع اگر شما اکانت نداشته باشید، قادر به دسترسی و استفاده از برخی خدمات غول فناوری چینی نیستید. البته به طور کلی انجام مراحل ساخت Mi account دشوار نیست و شما پس از یادگیری، می توانید حساب کاربری خود را در کمترین زمان ممکن بسازید.

لازم به ذکر است که تنها مزیت ایجاد حساب کاربری Xiaomi امکان استفاده از خدمات این شرکت نیست. شما با انجام این کار می توانید امنیت دستگاه خود را افزایش داده و استفاده ای مطمئن از آن خواهید داشت. در ضمن، شما با ایجاد حساب کاربری مورد بحث به 5 گیگابایت فضای ابری برای ذخیره سازی پیام ها، تصاویر و سایر محتواهای خود دسترسی پیدا خواهید کرد. سرویس ابری خدمات زیادی را در اختیار شما قرار داده و با کمک آن می توانید استفاده بهتری از موبایل خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبین گوشی Xiaomi 12T Pro را در فضای ابری مرتب کرده، حذف یا اضافه کنید.

آموزش ساخت اکانت شیائومی

آموزش گام به گام ساخت حساب کاربری شیائومی از طریق سایت 

در مرحله اول ایجاد Mi Account، شما در ابتدا باید به سایت شیائومی وارد شوید. در حقیقت، هیچ راهی برای ایجاد این حساب کاربری بدون ورود به سایت شرکت وجود ندارد. پس از ورود به سایت، شما باید فیلدهای نمایش داده در سایت را به دقت پر کنید. توجه داشته باشید که در هر فیلد باید اطلاعات دقیق و مدنظر را وارد کنید؛ زیرا در غیر این صورت پیام خطایی به شما نمایش داده می‌شود. لذا در تکمیل اطلاعات خود در این بخش نهایت دقت را به خرج دهید.

در مرحله بعدی باید روش ثبت حساب خود را مشخص سازید؛ برای این منظور می‌توانید یکی از دو روش تلفن همراه یا ایمیل را انتخاب کنید. پس از انتخاب روش ثبت حساب، نوبت به وارد کردن رمز می‌رسد. همچنین شما باید کادر کپچا (captcha) مربوط به “من ربات نیستم” را با انتخاب گزینه‌های صحیح پشت سر بگذارید. با انجام درست این کار، سایت مطمئن خواهد شد که شما ربات نیستید.

پس از اتمام مرحله سوم، پیامی به ایمیل شما ارسال می شود که حاوی لینک فعال‌سازی است. شما تا 24 ساعت فرصت دارید که از طریق این لینک، ایمیل خود را تایید کنید. در غیر این صورت، مراحل بیان شده برای درست کرده حساب کاربری را باید از ابتدا طی نمایید. بنابراین هر چقدر زودتر ایمیل خود را تایید کنید، بهتر است.

در مرحله بعدی شما باید به سایت Xiaomi وارد شده و حساب خود را تایید نمایید. برای ثبت و تایید حساب، وارد کردن اطلاعات مربوط به شماره تماس و ایمیل تنها راه ممکن است. در بخش اطلاعات شخصی حتما Nick Name را نیز وارد کرده و آن را فراموش نکنید. در نهایت می‌توانید به سایت http://i.mi.com مراجعه کرده و از اکانت خود استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید به فضای ابری Xiaomi و خدمات آن در موبایلتان دسترسی داشته باشید.

نحوه ساخت اکانت شیائومی از طریق سایت

آموزش کامل ایجاد Mi Account با استفاده از تلفن همراه

در این بخش به سراغ نحوه ساخت اکانت شیائومی با استفاده از تلفن همراه می رویم. برای این منظور به بخش Setting یا همان تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کرده و به قسمت Mi Account وارد شوید. سپس روی گزینه ساخت حساب کاربری یا همان Create Account کلیک کنید.

در صفحه نمایش داده شده روی فیلد شماره تلفن ضربه زده و شماره همراه خود را با پیش شماره +98 ایران درج کنید. البته شماره تلفن مورد نظر باید بدون صفر نوشته شود. بعد از انجام این کار، یک کد 6 رقمی به شما ارسال خواهد شد که باید کد را در کادر مخصوص آن در بخش حساب کاربری بنویسید. دقت داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری باید گوشی موبایل شما به اینترنت متصل باشد؛ در غیر این صورت شروع پروسه ساخت اکانت میسر نیست. اگر کد 6 رقمی به موبایل شما ارسال نشد، حتما از صحیح وارد کردن شماره تلفن همراه خود مطمئن شوید. در صورت اشتباه بودن شماره موبایل، حتما شماره درست را جایگزین آن کنید.

در مرحله بعدی نوبت به نوشتن رمز حساب کاربری Xiaomi می رسد. رمز خود را به گونه ای انتخاب کنید که در عین سخت بودن، حتما در خاطرتان بماند. البته نگران نباشید، زیرا امکان بازیابی پسورد در صورت فراموشی آن وجود دارد. به همین راحتی شما مراحل ساخت Mi Account را با موفقیت به اتمام خواهید رساند.

در صورتی که از روش تلفن همراه برای ساخت حساب کاربری مذکور استفاده شده باشد، فرایند بازگردانی آن بسیار راحت و بدون دردسر است. همچنین این روش، امنیت اکانت را بالاتر برده و سرعت پروسه ساخت را نیز افزایش می دهد. در واقع شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خود در مدت زمان کمتر از یک دقیقه، Mi Account خود را ساخته و از مزایای آن بهره مند شوید.

ساخت اکانت شیائومی از طریق موبایل

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه