افشاء اطلاعاتی درباره صفحه نمایش و فناوری شارژ تبلت شیائومی پد 7 پرو!!!

دسته‌بندی: اخرین اخبار شیائومیتوسط در 13ام بهمن, 1402 منتشر شد0,2 min read

بر اساس یک سری گزارش های غیررسمی،  این طور به نظر می رسد که شیائومی در حال توسعه سری جدید تبلت های خود به نام سری Pad 7 است.  با وجود اینکه هنوز در مورد این اطلاعات ابهامات زیادی وجود دارد؛ اما اخیرا شایعاتی درباره این سری جدید از محصولات شنیده می شود. یکی از منابع خبری معتبر به نام Digital Chat Station به تازگی برخی مشخصات فنی مرتبط با تبلت شیائومی پد 7 پرو را منتشر کرده است. فروشگاه اینترنتی می لندز به محض دریافت جزئیات دقیق‌تر درباره این محصول، اطلاعات کامل و جامع را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار خواهد داد.

به علاوه محصول مورد بحث، اخباری از تبلت های آینده با صفحه نمایش OLED و پردازنده های نسل سوم Snapdragon 8 وجود دارد که احتمالا بخشی از سری پد 7 هستند. انتظار می رود که از این مدل با نام احتمالی Xiaomi Pad 7 Max، در ماه آوریل به همراه شیائومی 14 اولترا رونمایی شود.

اطلاعات افشاء شده درباره تبلت شیائومی پد 7 پرو

بر طبق گزارشات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، سری جدید تبلت های غول فناوری چینی دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگتر در سایز 12.5 اینچ خواهد بود. همچنین نسبت تصویر 16:10 و نرخ تازه سازی فوق‌العاده 144 هرتز نیز از مشخصات فنی این نمایشگر محسوب می شوند. علاوه بر اینکه این محصول از شارژ سریع سیمی 120 وات پشتیبانی می کند، در زیر بدنه آن نیز نسل دوم تراشه پردازشی Snapdragon 8 قرار دارد.

اطلاعات منتشر شده با گواهی تاییدیه اخیر سازمان نظارتی 3C چین در مورد تبلت شیائومی با شماره مدل 24018RPACC( نسخه چینی) مطابقت دارد. در این گواهی به قابلیت شارژ سریع 120 واتی تبلت یاد شده اشاره شده است.

در ضمن، تبلت شیائومی پد 7 پرو با شماره مدل 24018RPACG (نسخه جهانی) در پلتفرم صدور گواهینامه IMDA سنگاپور وجود دارد. این موضوع نشان دهنده عرضه این محصول در آینده نزدیک است. با این وجود، درباره مشخصات فنی و قیمت تبلت جدید هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

البته پیش از این، Digital Chat Station اطلاعاتی را درباره برخی از ویژگی های کلیدی Xiaomi Pad 7 Pro منتشر کرده بود. از جمله این ویژگی ها می توان به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی چشمگیر 144 هرز، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی، باتری دو هسته ای با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 67 واتی اشاره کرد. همچنین طبق شایعات موجود، این محصول دارای سیستم بلندگوی چهارگانه و سیستم پیشرفته چند دستگاهی نیز است.

بسیار محتمل است که تبلت Xiaomi Pad 7 Pro با شماره مدل 24018RPACC تا پایان فوریه 2024 در چین عرضه شود. انتظار می رود که این محصول تجربه همگام سازی آسان با سایر محصولات شیائومی را ارائه کرده و از سیستم عامل جدید HyperOS مبتنی بر اندروید 14 پشتیبانی کند.

افشاء مشخصات تبلت شیائومی پد 7 پرو

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه