شیائومی خط تولید جدید AIoT را به بازارهای بین‌المللی معرفی کرد!

دسته‌بندی: معرفی محصول جدید شیائومیتوسط در 16ام دی, 1402 منتشر شد0,5 min read

کمپانی شیائومی در تاریخ 26 سپتامبر 2023 از خط تولید جدید AIoT خود از جمله ساعت هوشمند 2 پرو و شیائومی اسمارت بند 8 رونمایی کرد. این دستگاه های پیشرفته به منظور ارائه تجربه ارتباطی بهتر در کنار گوشی های پرچمدار سری 13T شیائومی توسعه یافته اند. این گجت های هوشمند نوآورانه می توانند نحوه تعامل کاربران با فناوری را برای کمک به سلامتی و تندرستی آن ها و همچنین عملکرد ورزشی خود باز تعریف کنند. این امر به طور قطع راحتی کاربران و کارآمدی روزانه این دیوایس ها را افزایش می دهد. در ادامه این مطلب از تیم شیائومی می لندز نگاهی به مشخصات این محصولات تازه وارد انداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

Xiaomi Watch 2 Pro: اولین محصول خط تولید جدید AIoT شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو به واسطه داشتن سیستم عامل Wear OS تجربه ای هوشمند، شیک و کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این محصول عملکرد سریع با عمر باتری طولانی، صفحه نمایش پیشرفته و طراحی متناسب با نیازهای سلامتی و تناسب اندام ترکیب شده اند.

یکی از ویژگی های برجسته Xiaomi Watch 2 Pro یکپارچگی آن با مجموعه اپلیکیشن های محبوب گوگل در کنار مجموعه ای جامع از قابلیت های ردیابی سلامت و تناسب اندام است. برخی از اپلیکیشن های قابل استفاده در این محصول عبارتند از Google Wallet، Google Maps و Google Assistant. این همکاری و ادغام اتصال، شخصی سازی و بهره وری را بالا می برد و سطح جدیدی از راحتی را به کاربران ارائه می دهد.

شیائومی 2 پرو به آخرین نسل اسنپدراگون W5 و نسل اول پلتفرم پوشیدنی مجهز شده است. این امکانات تضمین می کنند که ساعت با سرعت و بهره وری انرژی بالا به کار خود ادامه خواهد داد. کاربران می توانند از اتصال ساعت LTE لذت ببرند. این شبکه اتصال به کاربران اجازه می دهد که تلفن های همراه خود را بدون دردسر و در همه جا به اینترنت متصل نمایند.

علاقه مندان به حفظ تناسب اندام از دقت ارائه شده توسط GNASS دو بانده شگفت زده خواهند شد. این قابلیت ردیابی دقیق تناسب اندام و تمرینات ورزشی را تضمین می کند. این سری از ساعت های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از بیش از 150 فعالیت ورزشی مختلف یک تجزیه و تحلیل جامع از تمرینات و آمار عملکرد را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، محصول مورد بحث بینش های ارزشمندی را در مورد کیفیت خواب در اختیار کاربران قرار می دهد. این اطلاعات به کاربران کمک خواهند کرد که الگوهای خواب خود را درک نموده و تصمیمات آگاهانه ای برای بهبود رفاه خود بگیرند.

Watch 2 Pro یکی از محصولات خط تولید جدید AIoT شیائومی

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro

ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch 2 Pro دارای طراحی شیک با بدنه فولادی ضد زنگ بسیار مقاوم است. این گجت هوشمند با یک بند چرم بسیار شیک یا فلوروبر بسیار مقاوم در دسترس است. صفحه نمایش 1.43 اینچی ساعت معرفی شده پنلی از نوع AMOLED، یک کلید چرخان و یک کلید میانبر دارد. این کلیدها به کاربران امکان پیمایش بین عملکردهای سفارشی و انتخاب از میان 20 واچ فیس پیش فرض را می دهد. البته برای شخصی سازی بیشتر، طیف وسیعی از بندهای قابل تعویض در رنگ های مد روز  در بازار موجود است.

سایر مشخصات واچ 2 پرو به عنوان یکی از گجت های خط تولید جدید AIoT شیائومی

Xiaomi Smart Band 8: یک مربی ورزشی حرفه ای مطابق با سبک ورزشکار

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 8 یکی دیگر از محصولات خط تولید جدید AIoT شیائومی و از سری دستبندهای تناسب اندام این شرکت است. این گجت هوشمند دارای بیش از 150 فعالیت ورزشی مختلف است و انتخاب گسترده ای از فعالیت های تناسب اندام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه بر این، محصول یاد شده نظارت و گزارش لحظه ای شرایط مختلف را نیز ارائه می دهد. همچنین این دستبند سلامتی اطمینان حاصل می کند که کاربران داده های تمرینی دقیقی را دریافت خواهند کرد. دوندگان می توانند این مچ بند را به صورت آویز به بند کفش خود متصل نموده و با ثبت داده های مربوط به دویدن به بهبود عملکرد ورزشی خود کمک نمایند.

Xiaomi Smart Band 8 به منظور ردیابی سلامت و تندرستی کاربران از قابلیت هایی همچون نظارت بر سطح اکسیژن خون و ضربان قلب پشتیبانی می کند. همچنین پایش کیفیت خواب، اندازه گیری فشار خون و حتی ثبت و پیش بینی چرخه قاعدگی زنان نیز از دیگر امکانات این محصول هستند. این رویکرد جامع نظارت بر سلامت، کاربران را قادر می سازد که سلامت خود را به صورت 24 ساعته کنترل نمایند.

می بند 8 که از جدیدترین تراشه آپولو 4 بلولایت بهره می برد، تجربه کاربری بسیار روانی را در اختیار خریداران می گذارد. باتری ارتقاء یافته 190 میلی آمپر ساعتی موجود در این گجت در صورت استفاده معمولی تا 16 روز دوام می آورد. این در حالی است که قابلیت شارژ سریع، زمان شارژ را به یک ساعت کاهش می دهد. بدین ترتیب کاربران زمان بیشتری را به لذت بردن از مچ بند و زمان کمتری را در انتظار صرف خواهند کرد.

می بند 8 یکی از محصولات خط تولید جدید AIoT شیائومی

مشخصات ظاهری مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 8

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 8 به واسطه بهره مندی از گواهی ضد آب 5ATM، برای محیط ها و فعالیت های مختلف مناسب است. همچنین در گجت هوشمند مذکور از صفحه نمایش کریستالی شفاف 1.62 اینچی AMOLED با وضوح بالا استفاده شده که روی آن یک پوشش شیشه ای CORNING GG3 قرار گرفته است. قاب فلزی NCVM این محصول نیز تکمیل کننده زیبایی آن است. خریداران می توانند از بین گزینه های رنگ طلایی و سیاه گرافیتی یکی را انتخاب کنند.

این دستبند سلامتی دارای بیش از 200 واچ فیس متنوع پیش فرض است که برخی از آن ها با موضوع بازی هستند. بنابراین خریداران می توانند مطابق با سلیقه و استایل خود یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده و صفحه نمایش مچ بند خود را شخصی سازی کنند.

همچنین در طراحی بند جدید این گجت پوشیدنی از مواد اولیه و طرح های متنوعی استفاده شده  است. از جمله این بندها می توان به بافت چرمی، شطرنجی، پوشش دوتایی و زنجیر آویز ساخته شده از فولاد ضد زنگ اشاره نمود. این میزان از تطبیق‌پذیری سازگاری مچ بند با موقعیت های مختلف را تضمین می کند. حتی می توان می بند 8 را به یک آویزان تبدیل کرد.

سایر مشخصات می بند 8 به عنوان خط تولید جدید AIoT شیائومی

قیمت و نحوه دسترسی به محصولات جدید AIoT شیائومی

در حال حاضر محصولات خط تولید جدید AIoT شیائومی یعنی ساعت هوشمند 2 پرو و اسمارت بند 8 از طریق فروشگاه های رسمی این برند در دسترس هستند. Xiaomi Watch 2 Pro در دو نسخه عرضه می شود:

  • نسخه e-SIM: قیمت خرده فروشی این نسخه از 329 یورو شروع می شود؛
  • نسخه بلوتوث دار: قیمت خرده فروشی این نسخه از 269 یورو آغاز می شود.

این در حالی است که قیمت پایه خرده فروشی Xiaomi Smart Band 8 حدود 39.9 یورو است.

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه