معرفی جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی سال 2023

خلاصه مقاله:بررسی و معرفی جارورباتیکی که نیاز شمارو برطرف میکند در بازار مدل های مختلفی از جارو رباتیک موجود است که هر یک قیمت های متفاوتی دارند. در ادامه پرفروش ترین جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی معرفی شده اند.

دسته‌بندی: دانستنی های شیائومیتوسط در 20ام تیر, 1402 منتشر شد0,6 min read

در گذشته جاروکشی و گردگیری از مشکل‌ترین کارهای خانه داری محسوب می شدند. اما امروزه به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، جاروبرقی های مدرن با امکانات متنوع جایگزین جاروهای دستی سنتی شدند. البته جستجوی انسان برای تولید گجت های هوشمند به منظور داشتن یک زندگی راحت تر ادامه پیدا کرده است. به طوری که در چند سال اخیر شاهد ظهور مدل های مختلف جارو رباتیک هستیم که کار نظافت، تی کشی و گردگیری خانه و محل کار را آسان نموده اند. این محصولات تازه وارد به واسطه قابلیت ها و ویژگی های هوشمند خود نسبت به جاروبرقی های معمول قیمت نسبتا بالاتری دارند. این در حالی است که با گشتی در بازار و فروشگاه های اینترنتی همچون می لندز می توان جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی و دیگر برندها را پیدا کرد. در ادامه به معرفی ربات های نظافتچی با قیمت مناسب می پردازیم، لطفا همراه ما باشید.

آیا جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی واقعا خوب هستند؟

امروزه میزان استقبال از ربات های نظافت کننده هوشمند افزایش یافته است. به همین دلیل برندهای مختلفی از جمله برند دریم، ویومی و لیدستو به تولید انواع جارو برقی رباتیک مشغول هستند و همگی محصولات خوبی را روانه بازار می‌کنند. در این میان کمپانی شیائومی را نیز می‌توان یکی از شرکت های پیشرو در این حوزه به شمار آورد که تولیداتش توجهات بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کرده‌اند.

لذا در پاسخ به این پرسش که آیا همه مدل های جاروبرقی های رباتیک Xiaomi خوب هستند یا خیر، باید گفت بله. چه مدل های گران قیمت و چه نمونه‌های ارزان قیمت این گجت های هوشمند ارزش خرید دارند. اما هرگز به طور قطع نمی‌توان گفت که بهترین جارو رباتیک این برند کدام است. در کل همه کالاهای تولید شده توسط این غول فناوری چینی به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا از نمونه‌های خوب و پرفروش بازار هستند.

ربات های نظافتچی Xiaomi ابعاد جمع و جور و وزن سبکی دارند و به راحتی می توانند تمام نقاط خانه حتی مناطق دور از دسترس را نیز تمیز کنند. همچنین امکان زمانبندی نظافت بخش‌های مختلف خانه یا محل کار نیز در این گجت‌ها وجود دارد. این در حالی است که حتی برخی مدل‌های ارزان قیمت جارو رباتیک هوشمند شیائومی علاوه بر جمع آوری گرد و غبار و زباله، از توانایی نظافت مرطوب یا تی کشی انواع سطوح نیز بهره مند هستند.

یکی دیگر از نکات متمایز کننده این محصولات نسبت به نمونه‌های سایر رقبا حساس بودن آن ها نسبت به کم شدن شارژشان است. ربات‌های نظافت کننده این برند چینی به محض فهمیدن اینکه شارژ باتری‌شان در حال تمام شدن است، به طور خودکار به سمت داک شارژ حرکت می‌کنند. این دستگاه ها پس از شارژ کامل مجددا به نقطه قبلی بازگشته و نظافت را از سر می‌گیرند.

آیا جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی خوب هستند؟

انواع جارو رباتیک شیائومی ارزان قیمت چه قابلیت هایی دارند؟

کمپانی شیائومی مدل های مختلفی از جاروهای هوشمند رباتیک را طراحی و تولید کرده است. هر یک از این محصولات با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاص خود قیمت متفاوتی نسبت به دیگری دارند. اما برخی از قابلیت ها بین مدل های گوناگون این دسته از لوازم خانگی هوشمند مشترک است. برای مثال اکثر نمونه های ارزان یا گران این نظافت کننده های هوشمند از پردازنده چند هسته ای و یک سیستم عامل کارآمد استفاده می کنند. همچنین بسیاری از مدل های این گجت ها به واسطه داشتن محفظه آب و گرد و خاک، قابلیت جاروکشی و تی کشی را به صورت همزمان ارائه می دهند.

همچنین حتی جاروبرقی های رباتیک ارزان قیمت شیائومی نیز چرخ هایی دارند که امکان عبور آسان آن ها را از موانع 2 سانتی‌متری فراهم می سازند. فیلترهای تعبیه شده در این دستگاه ها نیز به خوبی می توانند از کوچکترین ذرات گرفته تا بزرگترین زباله ها را به خود جذب کرده و کمترین آلودگی را باقی بگذارند.

در نهایت، همه این تجهیزات جاروکشی هوشمند از اپلیکیشن های اختصاصی پشتیبانی می کنند. با نصب این برنامه های کاربردی روی تلفن همراه هوشمند و اتصال ربات به وای فای، امکان کنترل از راه دور و برنامه دهی به جاروبرقی فراهم می شود. با توجه به این قابلیت ها می توان گفت که جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی از نظر امکانات در سطح قابل قبولی قرار دارند. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این دستگاه ها، مقاله آیا جارو رباتیک می تواند در سطوح مختلف عملکرد مناسبی داشته باشد، را مطالعه بفرمایید.

جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی قدرتمند و کارآمد

کدام جاروهای رباتیک شیائومی قیمت مناسب تری دارند؟

خرید بهترین جاروی رباتیک شیائومی می تواند به میزان قابل توجهی از اتلاف وقت شما جلوگیری کند. این ویژگی به ویژه برای افرادی سودمند است که قصد تمیز کردن خانه ای با متراژ زیاد را دارند. همچنین خرید این محصولات تصمیمی عاقلانه برای اشخاصی است که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند؛ زیرا این گجت های هوشمند دغدغه ریزش موی حیوانات را برای همیشه برطرف می سازند.

جاروبرقی های اتوماتیک پیشرفته با نقشه برداری از محیط و بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده، مکان مورد نظر را به طور مرتب تمیز می کنند. لذا استفاده آسان از این ابزارها را باید یکی دیگر از نکات قابل توجه در حین خرید آن ها به حساب آورد. از سوی دیگر، با پیشرفت همه جانبه تکنولوژی، قیمت جارو رباتیک های مختلف به مرور زمان مقرون‌به‌صرفه‌تر شده و طیف بیشتری از مردم جامعه از عهده خرید آن ها بر می آیند.

یک ربات نظافتچی که بدون عیب و نقص درست مانند ساعت کار کند، قیمت بالایی دارد. بنابراین جارو برقی های رباتی بالارده را می توان جزو کالاهای لوکس به شمار آورد. اما نمونه های میان رده ای از این محصولات نیز وجود دارند که در کنار نقاط قوت خود دارای تعدادی ضعف نیز هستند. در ادامه این بخش، 5 نمونه از جاروهای رباتیک با قیمت زیر 15 میلیون تومان معرفی شده اند. شما می توانید هر یک از این گجت های هوشمند یا سایر ربات های نظافت کننده رده بالا را از فروشگاه تخصصی شیائومی یعنی می لندز همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری کنید.

با خرید جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی هیچ گوشه ای از خانه کثیف نمی ماند

جاروی رباتیک شیائومی مدل E10

ربات جاروبرقی Xiaomi E10 با وجود داشتن قدرت مکش 4000 پاسکال با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شده است. این محصول از نظر معماری طراحی شباهت زیادی به مدل های پیشین خود دارد. E10 می تواند در مناطق مختلف خانه حرکت کرده و با کمک چندین سنسور تمام نقاط خانه را تمیز کند. این دستگاه جمع و جور با ارتفاع 8 سانتی‌متر حتی می تواند زیر اثاثیه منزل رفته و منطق دور از دسترس را نیز جارو بکشد.

ممانعت از برخورد با موانع، برنامه ریزی و انتخاب مسیر نظافت کارآمد و همچنین به‌روزرسانی صوتی نیز از دیگر ویژگی های این کالا محسوب می شوند. این گجت هوشمند از اپلیکیشن Mi Home، دستیار صوتی الکسا آمازون و دستیار گوگل پشتیبانی می کند. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این وسیله نیز امکان بهره مندی از آن را تا 110 دقیقه فراهم می سازد. در حالی که E10 پس از اتمام شارژ باتری خود به صورت هوشمند به ایستگاه شارژ خود باز می گردد.

E10 یکی از جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی

جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite

هنگامی که درباره جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی صحبت می کنیم، نمی توانیم از کنار Xiaomi Mop 2 Lite Robot Vacuum ساده بگذریم. این مدل نظافت کننده با قدرت تمیزکنندگی عالی و دید گسترده هیچ آشغالی را در منزل شما باقی نمی گذارد. سنسورهای بسیار پیشرفته و قدرتمند به کار رفته در این محصول باعث می شوند که نظافت مکان هایی با شکل پیچیده نیز به آسانی صورت گیرد. در واقع می توان گفت که قدرت تشخیص Mop 2 Lite بسیار بالا است.

این محصول یک مخزن زباله بزرگ 450 میلی لیتری دارد که در هر نوبت تمیزکاری می تواند حجم زیادی گرد و خاک و آشغال را در خود جای دهد. همچنین موپ 2 لایت از مخزن آب 270 میلی لیتری خود برای تی کشی سطوح مختلف استفاده می کند. امکان ایجاد دیوار مجازی، تمیز کردن انتخابی فضا، تعیین مناطق ممنوعه و زمانبندی نظافت هوشمند مناطق دلخواه نیز از دیگر ویژگی های این گجت هستند. لذا اگر به دنبال بهترین جاروبرقی رباتیک دنیا اما با قیمت مناسب هستید، Mop 2 lite را مد نظر قرار دهید.

Mop 2 Lite در لیست جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی

جارو رباتیک هوشمند Midea مدل M7

خانه هوشمند بدون داشتن یک جاروی رباتیک همچون جارو رباتی Midea M7 شیائومی قطعا کم و کاستی هایی دارد. مخزن زباله 450 میلی لیتری، باتری قدرتمند و بادوام 5200 میلی آمپر ساعتی و امکان برگشت خودکار به داک شارژ تنها گوشه ای از امکانات فوق العاده این جاروی هوشمند هستند.

این دستگاه به لطف قدرت مکش 4000 پاسکالی و 30 گروه از سنسورهای پیشرفته خود در مقایسه با سایر ربات های نظافتچی قدرت تمیزکنندگی کارآمدتری دارد. ام 7 به خوبی محیط هایی با اشکال پیچیده را از همه جهات درک کرده و از موانع موجود در مسیر خود دوری می کند. همچنین این مدل نظافت کننده هوشمند 3 حالت پاشش آب دارد که با هر نوبت شارژ می تواند 220 متر مربع را تمیز نماید. این در حالی است که فیلتر گرد و غبار سه لایه مورد استفاده در وسیله مورد بحث توانایی جذب موثر زباله و گرد و غبار را دارد.

M7 جزو جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی

جارو رباتیک شیائومی Mop 2

جارو برقی رباتیک شیائومی Mi Robot Vacuum Mop 2 از یک موتور قدرتمند با مکش 2700 پاسکالی بهره می برد. این وسیله می تواند کوچکترین شکاف ها و نقاط دور از دسترس خانه یا محل کار شما را به خوبی تمیز کند. همچنین فیلتر 5 لایه به کار رفته در محصول مذکور عملکرد خوبی در جمع آوری گرد و غبار و آلودگی ها دارد.

چرخ های لاستیکی تعبیه شده در زیر موپ 2 نیز باعث می شوند که دستگاه به راحتی بتواند از موانع 2 سانتی‌متری عبور کند. قابلیت نظافت خشک و مرطوب به صورت همزمان نیز از دیگر ویژگی های این نمونه از جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی به حساب می آیند. تکنولوژی تشخیص فرش و وجود برس های جانبی V شکل برای هدایت آشغال ها به سمت برس اصلی را نیز می توان از دیگر قابلیت های کاربردی Mop 2 دانست. همچنین این ربات نظافتچی می تواند با کمک سنسورهای خود دیوارهای مجازی و ارتفاع را تشخیص داده و مسیر نظافت خود را تغییر دهد.

موپ 2 از بهترین جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10

ربات جاروبرقی S10 شیائومی در مقابل بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار قیمت کمتری دارد، با این وجود چند قابلیت جالب توجه در آن دیده می شود. برای مثال این دستگاه از قدرت مکش 4000 پاسکال و فیلتر هپا 5 لایه بهره می برد.

این مدل جاروی رباتی علاوه بر جاروکشی می تواند سطوح مختلف را نیز تی بکشد. همچنین در این محصول می توان به وجود یک برس V شکل خاص برای هدایت آشغال ها به طرف برس اصلی نیز اشاره کرد. شاید بتوان علت قیمت کمتر S10 را نسبت به مدل های پیشین، باتری آن با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت دانست. این باتری در صورت شارژ کامل می تواند تا 45 دقیقه به طور مستمر به شما خدمت رسانی کند.

در ضمن این نوع جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی می تواند تا شعاع 130 متر از داک اصلی خود تمیزکاری انجام دهد. این در حالی است که قابلیت تشخیص فرش به این دستگاه کمک می کند که در صورت شناسایی فرش، پروسه تی کشی را به طور خودکار قطع نماید. این عمل مانع از خیس و کثیف شدن فرش می شود.

S10 یکی از پرفروش‌ترین جاروهای رباتیک اقتصادی شیائومی

آخرین مقاله ها

نکاتی درباره خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال بهترین دوربین نظارتی برای امنیت خانه یا محیط کارتان هستید؟ با وجود تنوع فراوان در بازار، انتخاب دوربین مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اما با ورود برند محبوب شیائومی به این بازار، به دنبال دوربینی با عملکرد برتر و قیمتی مقرون به صرفه هستید. در وبلاگ ما، به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین دوربین نظارتی شیائومی می‌پردازیم. از ویژگی‌های فنی تا قابلیت‌های امنیتی و نکات خرید، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بنابراین، قبل از خرید هر دوربینی، حتماً وبلاگ ما را مطالعه کنید تا انتخابی مطمئن و با اطمینان داشته باشید.

4 نکته ای که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی در نظر بگیرید

28ام فروردین, 1403|

آیا به دنبال پنکه‌ای با عملکرد برتر و قیمت مناسب هستید؟ در جستجوی یک پنکه کارآمد و با کیفیت، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. اما با انبوهی از گزینه‌ها در بازار، انتخاب بهترین پنکه ممکن است یک چالش باشد. در این وبلاگ، چهار نکته اساسی که باید در هنگام خرید پنکه شیائومی به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد تا عملکرد قوی و مشخصات فنی، همه را در این مطلب پوشش می‌دهیم. با ما همراه باشید و پنکه ایده‌آل برای نیازهای خود را پیدا کنید.

کدام سشوار شیائومی مناسب موی من است؟راهنمای خرید سشوار شیائومی

28ام فروردین, 1403|

در جستجوی سشواری که بهترین حالت را برای موهای شما به ارمغان بیاورد؟ سشوارهای شیائومی با تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها و ویژگی‌ها، گزینه‌های بسیاری را برای مختلفین نیازهای مویی ارائه می‌دهند. از سشوارهای مجهز به فناوری یونی برای موهای خشک و آسیب‌دیده گرفته تا سشوارهای سرامیکی برای موهای موج دار، هر کدام از این مدل‌ها بر اساس نوع و وضعیت موی شما انتخاب می‌شوند. می‌توانید با مشاوره و راهنمایی تیم فروش می‌لندز، بهترین سشوار را برای موی خود انتخاب کنید و از حالت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

نظر شما برای ما با ارزشه